woensdag 20 maart 2013

Tips - Lippen Verzorgen

Hee,

Ik ga weer eens wat tips geven! Dit keer over hoe je je lippen goed kan verzorgen. Ik weet het! Ik ben een beetje laat, omdat de winter nu al voorbij is, maar ook ik heb nog wel eens last in de zomer van kapotte lippen. Dus als je er ook wel eens last van hebt lees dan snel verder...

Tip 1
Smeer voordat je gaat slapen wat lippenbalsem/vaseline op! Dan kan het goed intrekken, want overdag drink en eet je dus kan de lippenbalsem goed intrekken. Zorg dan wel dat je op tijd gaat slapen en niet maar 2 uurtjes slaapt, want dan kan de lippenbalsem niet intrekken en is het helemaal niet goed voor je gezondheid!

Tip 2
Smeer als basis van je lipstick/lipgloss een dun laagje vaseline op. Een lippenbalsem is natuurlijk ook goed, maar heel veel hebben ook een vleugje kleur die je misschien niet ziet, maar als je dan een kleurtje op je lippen hebt, wordt de lippenbalsem duidelijker.

Tip 3
Smeer absoluut niet te veel lippenbalsem/vaseline op je lippen! Dit kan het soms zelfs ver ergeren.

Tip 4
Heb je een koortslip? Smeer dan absoluut GEEN lippenbalsem/vaseline op je lippen, want als de koortslip voorbij is en je smeert weer dezelfde lippenbalsem/vaseline op.. Dan kunnen je lippen heel snel weer besmet raken. Zorg ook met een koortslip dat je niet te veel mensen knuffelt en zoent! Het is namelijk heel erg besmettelijk.

Tip 5
Doe eens een dag of 2 geen lipstick of lipgloss op! Je zult zien dat je lippen iets zachter worden. Een verzorgende lipstick/lipgloss is natuurlijk wel goed :)

Tip 6
Heb je echt het hele jaar door last van kapot gescheurde lippen en een koortslip elke winter maar weer? Dan zal ik toch het toch maar even vragen aan de huisarts. Die geeft je misschien wel een beter middeltje dan lippenbalsem of vaseline ;)

Tip 7 
Ga je de kou in of schaatsen of iets dergelijks? Neem lippenbalsem/vaseline mee! Voor de zekerheid, want wie weet krijg je last van droge lippen.

Tip 8
Sommige mensen bijten al hun velletjes van hun lippen! Dat is echt zonde van je lippen! Probeer het af te leren! Of koop een vieze lippenbalsem/vaseline! Dan zal je misschien niet meer bijten aan je lippen omdat je het zo vies vind. Heel veel vinden aloƫ vera vies! Misschien eens proberen?

Tip 9
 Als je echt last heb van kapotte lippen. Dan kan je een scrub uitproberen. Ik weet 1 winkel waar ze lipscrubs verkopen: Lush. Ze schijnen heel goed te werken! Ik ga ze binnenkort uitproberen voor jullie



Dit was het alweer! Ik hoop dat jullie de tips een beetje interessant vonden en dat jullie er wat aan hadden.

Vraag van de dag!
Heb jij mooie en verzorgde lippen of juist helemaal niet? En verzorg je ze ook erg goed of doe je er juist niets aan?

Preview!
Volgende tips worden waarschijnlijk tips over oogschaduw! Niet echt over hoe je het moet aanbrengen enz., maar over hoe het langer blijft zitten en welke kleur het beste bij jou kleur ogen past!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!


Liefs, Lisanne!

Geen opmerkingen: