zondag 14 april 2013

Lifestyle - Get to know me - tag

Hee,

Ik dacht vandaag... Let's get personal. Ik schrijf nu voor het eerst een lifestyle artikeltje. Ik hoop dat je het leuk vindt! Dit is een tag, een tag is iets wat je van elkaar overneemt. In deze tag ga ik wat vragen aan mezelf stellen en die beantwoorden, zodat je mij wat beter leert kennen. Het zijn redelijk veel vragen dus pak een kop thee en een koekje want het is erg lang! Hier zijn de vragen:


Geboortejaar?
Ik ben geboren in 2000

Hoe lang ben je?
Voor het laatst gemeten was ik 1.53, maar ik groei de laatste tijd erg hard dus waarschijnlijk ben ik nu alweer 1.54.

Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd?
Ik had gedroomd over 1D (ja je hebt hier een directioner) Dus ik dacht: Wat had ik een leuke droom :)

Waar ben je op dit moment?
Bij mijn vader, want mijn ouders zijn gescheiden. Ik zit thuis op de zolder met een computerscherm voor me neus. Mijn typische zaterdag :)

Single/Relatie
Ik ben single!

Beschrijf jezelf kort maar krachtig
Gezellig druk en erg eigenwijs :)

Guy/Girlcrush
Ik ben helemaal gek op Zayn van One Direction (natuurlijk) En ook vind ik de nummers van Taylor Swift superleuk!

Wat zou je op dit moment graag willen?
Een supermooie camera! Ik heb er al een op het oog! Zodat ik supermooie filmpje voor jullie kan maken ;) Maar ja, een echte goede camera is tenslotte duur...

Wat is je doel in het leven
Ik ben nog jong. Dus ik weet ook nog niet echt precies wat ik wil gaan doen als ik ouder ben. Ik heb echt totaal geen idee wat ik wil worden, maar daar kom ik vanzelf wel achter natuurlijk :)

Waar ben je bang voor?
Ik ben echt enorm bang voor spinnen! Vaak ben ik zelfs nog banger voor kleintjes dan voor grote. Oh, en die spinnen met dat kleine bolle lijfje en superlange en dunen poten! Brrrr.. ik krijg kippenvel! Ook als ik heel hoog ben, krijg ik hoogtevrees, maar tegen 20 meter hoogte kan ik wel hoor!

Heb je een rijbewijs?
Nee, ik ben 12 dus nee. Haha! Maar als ik 18 ben zou ik zo snel mogelijk mijn rijbewijs willen halen! Auto rijden, lijkt mij echt heel erg leuk!

Nagellak of Lippenstift?
Absoluut Nagellak! Ik ben niet van de lippenstift en lipdingetjes. Het plakt altijd zo en is er binnen 5 seconden weer af. Toch heb ik zelf wat kleurtjes, maar ik doe het niet vaak op. Nagellakken en nail-art bedenken vind ik veel leuker!

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Sowieso Zomer! Om een paar redenen:
- Ik ben jarig! Jeeej!
- Het is vakantie! 6 weken lang geen huiswerk! Heerlijk :)
- Ik vind dat er altijd zo'n geurtje hangt van de zomer. Vooral in warme landen.
- Je kan lekker buiten eten
- Ik ben zelf altijd veel vrolijker!
Ik kan er nog wel wat opnoemen, maar ik denk dat dit wel duidelijk is :)

Wil je ooit gaan trouwen?
Heel erg graag! Het lijkt me geweldig om met zo'n prachtig grote, mooie, witte jurk rond te lopen voor een kasteel in het bos! In de zomer natuurlijk ;) ! Met taart en witte ballonnen! Ik zie het al helemaal voor me!

Ben je een healthy-freak?
Ik ben niet iemand die elke dag een stuk fruit eet en groente (wat eigenlijk wel hoort). Ik hou van snoepen en snacken. Ik sport op dit moment niet, maar ga waarschijnlijk iets met schaatsen doen! Ik deed eerst aan hockey, maar dat vond ik niet leuk meer. Ik ben voor de rest denk ik wel gezond.

Wat voor kleur haar en lengte heb je
Ik heb een beetje een moeilijk omschrijfbare kleur haar.. Ik heb heel licht bruin of gewoon donkerblond. Een van de twee. Ik heb halflang haar.

Heb je tattoos?
Nee. Ik zou het ook nooit of te nimmer willen. Sorry voor degene die het mooi vinden, maar ik vind het verschrikkelijk. Een kleine tattoo vind ik soms wel leuk, maar zo'n iemand die er helemaal onder zit.. Nee dankje. Ook een kleine tattoo zal ik zelf toch nooit nemen, want ik denk dat ik als oma er later spijt van krijg. Dit is mijn mening, dus als jij het mooi vind ben ik daar niet tegen hoor :) iedereen zijn/haar mening ;)

Heb je piercings?
Nee, dit vind ik nog erger dan tattoos! Haha! Niet mijn ding piercings. Een tweede gaatje zou misschien nog wel kunnen, maar voor de rest niet. Ook dit is mijn mening ;)

Draag je een bril?
Tot nu toe niet nee. Misschien krijg ik later wel een bril, wie weet!

Wat is jou perfecte pizza?
Pizza Fungi! Ik hou echt van champignons! Vooral op pizza dus :)

Favoriete eten en drinken?
Eten: Kruidnoten, Paaseitjes (puur), frikandellen en zure (snoep)kersjes
Drinken: Arizona en Aanmaaklimonade (sinassappel)

Wat is het laatste wat je kocht?
Een hotdog bij de Hema! Haha! Ik was gister in de stad en voordat ik wegging kocht ik dat samen met een vriendin :)

Favoriete ijsje?
Heel orgineel, maar raket vind ik echt heerlijk! Lekker in de zomer!

Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op?
Ik heb altijd een heel druk hoofd dus ik slaap minder snel dan gemiddeld. Ik slaap ook vaak lang uit als het kan.

Wat zijn je plannen voor 2013?
Nou, dat is het al! Haha! Maar ik ben nu van plan nog een goede camera te kopen en een eigen domein. Zodat ik een echte website heb en er later misschien wel goed geld mee kan gaan verdienen :)

Met hoeveel kussens slaap jij?
3! Ja ja! Ik heb een soort van 2 persoons bed. Dus ik heb ongeveer in totaal 10 kussens op mijn bed liggen. En ik beweeg nogal in mijn slaap dus eigenlijk slaap ik op 10 kussens! Haha! Ik hou echt om helemaal tussen de kussens in te slapen.

Ben je een ochtend of avond persoon?
Ik ben een avond persoon. Ik ben in de avond veel wakkerder en drukker! Dus ook veel gezelliger :). In de ochtend hangen mijn ogen nog half dicht en kom ik mijn bed niet uit.

Ben je geordend of rommelig?
Ik heb periodes dat ik mijn bureau als dierentuin kan beschouwen en soms ben ik net een netjes zakenvrouwtje met een heel geordend bureau. Er is 1 uitzondering... Er liggen altijd wel kleren door de hele kamer heen! Ik kan echt nooit kiezen wat ik die dag aandoe! Of te koud of te warm of te bloot of te raar. Er is altijd wel iets! Haha!

Wat wil je op dit moment graag zien?
De film: Verliefd op Ibiza! Ik zou zelf ook heel graag een keer naar Ibiza willen. Ik wou ook heel graag naar het One Direction concert, maar het was al uitverkocht dus dat was erg jammer...

Wat verwacht je in tien jaar te hebben bereikt?
Ik wil graag met een vwo-diploma de schooldeur uit lopen. Vloeiend Engels kunnen spreken. En dat ik al geld verdien met mijn blog en filmpjes! Ik wil het liefst ook dan al een auto hebben! En een goede studie hebben.

Wie mis je op dit moment?
Eigenlijk mis ik het Gardameer ik was daar in zomer '12. Het was daar echt te gek en alle mensen die ik daar heb ontmoet mis ik ook heel erg! Waarschijnlijk ga ik er deze zomer weer naar toe! Ik kan niet wachten! Het wordt vast weer te gek.. Voor degene die het niet weten, Gardameer is een van de (3 volgends mij) beroemde meren in Italiƫ.

Wat is jou favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ik ben erg trots op mijn tanden! Haha. Ik vind ze gewoon heel recht en ze zijn ook nog eens best wel wit. Ik hoef dan ook geen beugel.

Ben je verlegen?
Nee, echt totaal niet. Ookal is het een onbekende voel ik mij binnen 5 minuten al thuis. Natuurlijk blijf ik wel beleeft, maar ik ben vaak snel alweer mijzelf bij iemand. Vroeger was ik wel altijd heel erg verlegen, maar volgends mij zijn bijna alle kindjes dat wel.

Heb je een accent?
Denk het niet..

Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb 1 broertje! Hij is 10 jaar

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
7 uur opstaan
Naar school
Huiswerk
Malaika kijken
Slapen

Zo ziet het eruit :) Niet boeiend dus


Dit waren alle vragen. Ik hoop dat je me zo iets beter hebt leren kennen! Tot volgende week!



Liefs, Lisanne
























Geen opmerkingen: