dinsdag 5 maart 2013

Review - Fogan - Blush 04

Hee,


Ik weer eens een review voor jullie! Dit keer over een blush van Fogan. Misschien kennen sommige het merk al. Hier wat meer info..

Wat is Fogan?
Fogan is een online webshop waar ze make-up, maar ook make-up displays verkopen. Het is ontzettend goedkoop namelijk alles is 0,99 cent. Echt alles (behalve de displays dan) Van foundation tot lipstick, alles is 0,99 cent. Dan verwacht je zeker superslechte kwaliteit en dat soort verhalen. Lees verder om te kijken of dat ook echt klopt.. 

Uiterlijk
Dit is het product van buiten. Ik vond het zelf echt een lente kleurtje dus dacht ik: 'Laat ik deze is reviewen en tussen de bloemetjes leggen!' De verpakking ziet er erg goedkoop uit, maar ja dat is het ook zeg ik altijd maar. Ik vind het zelf wel een beetje kinderlijk uitzien dat je er blush in het groot op zet. Eigenlijk gaat het uiteindelijk wel om de blush zelf toch?
 



Innerlijk
Dit is de blush van binnen.. Hij is lichtroze. Op de vorige foto leek het een hele koele blush, maar het zit er een beetje tussen in.. Op de foto hieronder zie je precies hoe de blush eruit ziet. Dat is precies de goede kleur. Hij neigt iets meer naar een koele blush toe. Het is dus echt lichtroze met hele subtiele goude glitters. Erg mooi!
Toppunten:
- Erg mooie kleur 
- Goede pigmentatie
- Heel goedkoop
- Grote verpakking (is voordeel en nadeel)

Minpunten
- Stinkt verschrikkelijk
- Ziet er heel goedkoop uit

Zelf heb ik nummer 04.

Ingredienten
Nog even de ingrediƫnten enzo voor de liefhebbers..

Meer info?
Als je meer wilt weten over Fogan of je wilt misschien iets bestellen kan je naar de site www.fogan.nl. Het is echt een hele leuke site! Neem zeker even een kijkje, ik hoor namelijk heel veel goede verhalen over Fogan!
Heb je hun mail-adres nodig voor meer hulp? Dit is het mail-adres: Info@Fogan.nl 
Succes!

Vraag van de dag!
Heb jij ook een Fogan product? Zo ja, welke? En wat vond je ervan? Laat het me weten!


Liefs, Lisanne!





Geen opmerkingen: