woensdag 6 maart 2013

Limited Edition - Catrice - Candy Shock

Hee!


Ik ben een tijdje al niet meer aanwezig geweest op mijn blog. De redes heb ik al aangegeven. Daardoor lijkt het nu alsof er ineens heel veel limited editions aankomen van Catrice, maar nee hoor!

Dit is dus de volgende limited edition genaamd: Candy Shock. Catrice beloofd een ballerina couture met een twist. De limited edition komt uit in april en duurt tot half mei! Zie jij iets leuks? Ik wel! Ik zie namelijk ook caviar! Lees snel verder




Candy Shock by CATRICE – Soft Baked Eye Shadow
Oh wauw! Dit zijn echt hele mooie oogschaduws. Zelf ben ik niet van de roze kleuren oogschaduw, maar de groene vind ik erg mooi.
Deze kosten 3,89 euro per stuk
Linksboven: C01 - I Scream: Ice Cream!
Rechtsboven: C02 - Play it blue
Linksonder: C03 - Bring Me Peach
Rechtsonder: C04 - It's Honey Money



Candy Shock by CATRICE – Lip Balm Stick
Deze zien er echt heel erg apart uit.. Ze zijn even duur als de lipsticks van Catrice. Catrice belooft dat het verzorgend is en ook geeft het een vleugje kleur.
Deze kosten dus 3,99 euro per stuk.
Links: C01 - Bring Me Peach
Rechts: C02 - Sugar Shock


Candy Shock by CATRICE – Lip Peeling
Als ik het goed heb is dit een soort van Lip Stain. Dat zijn van die soort stiften van wanneer je die aanbrengt de kleur in je lippen trekt. Catrice verteld ook zoiets dus wie weet!
Deze is 2,99 euro.
En verkrijgbaar in 1 kleur.




Candy Shock by CATRICE –Multi Colour Blush
Wauw! Deze vind ik echt prachtig! Lijkt een beetje op een mineralized blush van Mac... Dupe? Ik denk dat ik dit echt ga kopen, want echt ik vind deze echt gorgeous! Wat vind jij?
Deze kost 4,59.
En is verkrijgbaar in 1 kleur
C01 - Sugar Shock



Candy Shock by CATRICE – Multi Colour Highlighter 
Deze vind ik ook echt prachtig! Oh, was alles maar gratis.. Ik zie dat er zelfs blauwe stukjes doorheen zitten. Zelf heb ik dat nog nooit in een highlighter gezien.. Mooi!
Deze is 4,99.
En verkrijgbaar in 1 kleur:
C01 - Vanilla Love




Candy Shock by CATRICE – Soft Nail Lacquer 
Volgens mij is bij elke Limited Edition wel een stel nagellakjes. Dit keer zijn er 2. Het zijn pastel kleuren en ik vind ze heel erg mooi. Ik was aan het lezen over het product en het blijkt dat sommige een soort liquid sand effect hebben! Ik denk dat ik een trend aan zie komen! Ik ga er zeker 1 scoren! O.P.I en Barry M brachten al Liquid Sand lakjes uit.. Straks ook nog Essence! Ik ga de pastel blauw inslaan en jij? O
Ze kosten 2,69 per stuk.
En zijn verkrijgbaar in 4 kleuren.
Linksboven: C01 - I Scream: Ice Cream!
Rechtsboven: C02 - Play It Blue
Linksonder: C03 - Bring Me Peach
Rechtsonder: C04 - Vanilla Love



Candy Shock by CATRICE – Nail Sugar Pearls

Dit zijn ze dan.. De caviar lakjes! Nou ja.. Eigenlijk de balletjes alleen als ik het goed heb. Ten eerste sorry voor dit andere lettertype ineens, maar er gaat gewoon iets fout.. Sorry daarvoor! Ten tweede.. Nou.. Euhm.. Ik kan er niet veel over zeggen, want waarschijnlijk weten jullie bijna allemaal wel wat caviar is.. Leuke kleurtjes trouwens! Het zijn echt parelballetjes. 
Deze kosten 2,99 per stuk.
En zijn verkrijgbaar in deze 2 kleuren:
Links: C01 - Cotton Candy
Rechts: C02 - Sugar Shock


Dit was dan de Limited Edition van Catrice! Ik vind dit echt een hele mooie collectie! De vorige vond ik iets minder. Alles is verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.
Wat vind jij van deze collectie? Aanrader of Afrader? Kopen of miskopen? Laat het me weten!
Meer weten van Catrice zelf? Ga naar hun website voor allemaal informatie!



Liefs Lisanne!








Geen opmerkingen: