donderdag 31 januari 2013

SPECIAL - Your Choice Week #1

Hee,

Dit keer een speciale post. JULLIE! Ja jullie, gaan bepalen wat voor posts er moeten komen volgende week! Elke dag doe ik de post die jullie willen! Dus hoe werkt het?

Stap 1. Maak bij de reacties een planning! Ik doe jou naam in de fruitmachine en die planning wordt het! Voorbeeld:

Maandag: Tips
Dinsdag: Swatches
Woensdag: Review
Donderdag: Battle! (2 dezelfde soort producten, welke is `beter?)
Vrijdag: Vlog!
Zaterdag: Shoplog!
Zondag: Weekly Diary

Zondag staat definitief op Weekly Diary! Dus die kan je niet bepalen! Ik weet het! Ik ben hem vergeten deze week! Wat erg! Maar zondag staat er weer een nieuwe! Die week had ik ook niet veel gedaan hoor.. 

Je hoeft maar 1 reactie achter te laten met een planning van ma t/m za. Elke dag stop ik alle namen in de fruitmachine en dan komt er iemand uit. Zijn/haar planning kies ik uit voor 1 dag! Dus stel ik draai op woensdag en er komt (naam) uit. Dan kies ik zijn/haar idee van die dag (woensdag)

Vragen? Vraag via What's App, mail of bij de reacties!
What's app: Ken je wel
Mail: Lisannevanmelle@ymail.com

Wees dus snel! Want het begint volgende week maandag al!


Veel liefs, Lisanne

Geen opmerkingen: