zondag 20 januari 2013

Review: Poriënstrips - Action - LIFECare

Hee,

Hier een product van de Action. Ja, je denkt al... Action: Goedkoop, Slechte Kwaliteit, enz. Maar dit is dus echt een goed product. Het zijn neusstrips. Je moet eerst je hele gezicht reinigen, daarom doe ik het ook 's avonds voor ik ga slapen. Daarna moet je je neus natmaken, ik maak mijn hele gezicht gelijk nat, dan is dat ook maar gelijk gewassen. Dan plak ik de neusstrip op mijn neus, en droog ik mijn gezicht af. Je moet de neusstrip 10 tot 15 minuten laten zitten. Als ik het eraf haal moet dat voorzichtig, en zelfs dan doet het wel een beetje pijn. Dat vind ik dan wel weer minder aan dit product. Het doet dus echt pijn als je het eraf haalt, maar er komt natuurlijk wel iets voor terug! Mijn neus is frisser, schoner, gladder enz. Wat ik laatst wel jammer vond is dat ik na het eraf halen, dat er wat velletjes op mijn neus achterbleven. Ik weet niet of het gewoon toeval was, of het echt kwam door de neusstrips, want ik had de eerste 3 keren niet... 

Het is 97 cent voor 6 neusstrips, ik zou hem even in je mandje gooien als je in de action komt.


Liefs, Lisanne


Geen opmerkingen: