vrijdag 18 januari 2013

Weekly Diary - Nieuw! & Camera

Hee,
Er komt iets nieuws, een Weekly Diary. Elke zondag (of vrijdag als ik het te druk heb op zondag) vertel ik wat ik die week heb gedaan. Dus er komt nu voor het eerst een Lifestyle iets op mijn site. Als het goed is staat er dus elke zondag een Weekly Diary op mijn site te staan, of op een vrijdag.
 Ik heb nog geen camera die krijg ik waarschijnlijk niet dit weekend, niet volgend weekend, maar het weekend daarna. Dus dan komen er eindelijk filmpjes! Ik maak nu alleen foto's met mijn IPhone, want dan lukt het wel met uploaden. Maar er komen nog genoeg artikels aan, vooral nu, omdat ik nu superenthausiast ben over mijn blog. En komen er veel artikelen in een keer. Later komt er waarschijnlijk een artikel om de dag, of elke dag, of elke week, maar dat komt later.
Tot snel!

Liefs, Lisanne

Geen opmerkingen: